Stropiculoare.ro
Politica de Retur

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 , poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.stropiculoare.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului, daca acestea nu se incadreaza in exceptiile prevazute la art.16 din ordonanta amintita.

In magazinul nostru, vom distinge doua categorii de produse: personalizate si nepersonalizate.

1. PRODUSELOR PERSONALIZATE NU SE RETURNEAZA

Conform art. 16. lit.c) din OUG nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

Magazinul nostru comercializeaza in principal produse personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Majoritatea produselor comercializate pe site-ul nostru intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate dupa specificatiile prezentate de cumaparator.

În cazul în care se întâmplă să apară erori în personalizare sau orice altă eroare ce nu ține de cumparator, produsul va fi schimbat sau refăcut, fără costuri suplimentare, in cel mai scurt timp posibil. 

Nu răspundem de datele trimise greșit și nu acceptăm returul acestor produse. Ele pot fi refăcute sau modificate cu costuri suplimentare.

2. RETURUL PRODUSELOR NEPERSONALIZATE 
Responsabilitatea fata de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Procedura de returnare a produselor
1. Completeaza formularul de retur

Completeaza cu atentie iar noi iti trimitem confirmarea de primire a cererii de retur prin e-mail.

2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, o copie a facturii si formularul de retur din completat. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.

3. Iti restituim banii
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retur, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul si Banca la care este deschis contul.